Във връзка с разширяването на бизнес възможностите на компанията, търсим да назначим Експерт Процеси и процедури за гр. Пловдив
Основни задължения и отговорности:
- Разработва вътрешни политики, процеси и процедури, съответстващи на работата на Дружеството;
- Ефективното документира всеки процес при отчитане на обективно и независимо становището на всеки от участниците в процеса;
- Участва в процеса на създаване, съгласуване, разпространение и поддържане на вътрешните политики, процедури и инструкции за всички структурни и организационни единици на Дружеството;
- Води регистър на всички действащи и отменени политики, процеси, процедури и работни инструкции;
- Провежда обучения на служителите на Дружеството във връзка с действащи или ново въведени политики, процедури и инструкции;
- Ежегодно прави преглед и актуализация на всички вътрешни процедури и инструкции на компанията;
- Създава на нови вътрешни процедури и инструкции, когато това се налага;
- При възникнала необходимост, прави актуализация на вътрешни процедури;
- Прави актуализация на вътрешни процедури при промяна на процесите;
- Организира преподписване на всички вътрешни процедури и инструкции при настъпили промени в ръководството;
- Участва във всички работни групи, свързани и създаването или актуализирането на работни политики, процедури или инструкции;
- Следи за спазването и прилагането на вътрешните правила и процедури на компанията;
Изисквания: - Висше образование в областта на икономика или мениджмънт;
- Умение за работа с документи и опит на административна длъжност;
- Отлична компютърна грамотнoст – MS office, опит при работа Visio.
Ние предлагаме: - Професионално развитие;
- Работа в млад, енергичен и мотивиран екип от професионалисти;
- Дългосрочни трудови взаимоотношения;
- Отлично възнаграждение.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Документите ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност!
Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.